یه خبر جالب و تغریبا بد!

سلام به همتون ببخشید چند وقتی نبودم! یکم کار داشتم.از این به بعد تنو تند اپ میکنم براتون!

بچه ها جاستین رفته شهر ریو و تو اون شهر خیلی کارا جرم به حساب نمیاد و مردم خیلی راحتن!

جاستینم شب پاشده رفته تو خیابونا با اسپری رو درو ئیوار شهر نوشته! (الهی فدای شیطونیاش بشم من!)

بعد پلیسم دستگیرش کرده و یه سال زندادن براش بریدن!

اخه پلیسه گفته چون جاستین یه سلبریتی معروفه همه ی نوجونا اونو الگوی خودشون قرار دادن واسه همین خیلی بده و از این حرفا!(البته غلط کرده پلیسه)

ولی زود با وثیقه دراوردنش بچمو!

حالاهم معلوم نیست چی مییشه!

من خودم شخصا اگه پلیسه رو پیدا کنم جوری میزنمش که تو افق محو شه و هیشکی پیداش نکنه! 

چنان شتکش میکنم که خودشم نفهمه!



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت22:13---26 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نویسا بیبر
ساعت14:12---30 آبان 1392
سلام عزیزم بیا 30 تا نظر بزار تا دوباره اپ کنم راستی میخوام یه داستان بنویسم اگه میخوای توش باشی بیا زود بگو

نویسا بیبپر
ساعت16:31---27 آبان 1392
سلام عزیزم منم لینک کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار جاستین ، ،

تاريخ : دو شنبه 2 دی 1392 ا 12:21 نويسنده : romina ا